Spynos be raktų

Grąžinimas ir garantija

GRĄŽINIMAI IR GARANTIJOS

Prekių garantija nurodoma kiekvienos prekės detaliame aprašyme. Primename, jog visoms įrenginių baterijoms suteikiama 1 metų garantija, nepriklausomai nuo to, kokia garantija suteikiama įrenginiui. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo. Dėl garantinių įsipareigojimų vykdymo maloniai prašome kreiptis į mus el. paštu info@spynosberaktu.lt

Prekių keitimas ar grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis “Mažmeninės prekybos taisyklėmis”.

Nekokybiškos prekės grąžinimas ar keitimas:

Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Jei manote, jog prekė yra nekokybiška, prašome kreiptis į mus el. paštu info@spynosberaktu.lt. Patvirtinus, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus tuo atveju jei: nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, prekės detalės nėra bandytos keisti ar pakeistos, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris, prekės plomba nenuimta ir nepažeista, ir pan. 

Kokybiškos prekės grąžinimas:

Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje “Daiktų keitimas ir grąžinimas” nustatytais atvejais ir sąlygomis, taip pat vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu “Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties”.

Nustačius, kad produktas pažeistas mechaniškai, taip pat esant neteisingam montavimui, pretenzijos dėl prekių kokybės nepriimamos.

Perkant internetu kokybišką prekę galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:

Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
Prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., kurių nebūtina nuplėšti norint apžiūrėti prekę)
Prekė nebuvo naudota ir (arba) sugadinta. Elektroninė įranga laikoma naudota, jei ji buvo įjungta, aktyvuota.
Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
Turite prekės įsigijimo dokumentą.
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra kompiuterinės programos, arba prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, taip pat perkant juridinio asmens vardu.

PREKĖS GRĄŽINIMO PROCEDŪRA:

1. Norėdami grąžinti prekę prašome kreiptis į mus el. paštu info@spynosberaktu.lt.
2. Gavus pranešimą su Jumis susisieksime ir sutarsime Kokiu būdu grąžinsite prekę.
3. Paruoškite prekę grąžinimui:
     3.1. Įpakuokite prekę į buvusią pakuotę, pridėkite visus prie jos buvusius priedus, etiketes ir dokumentaciją. Taip pat papildomai prekę saugiai įpakuokite į kartoninę dėžę su paminkštinimais (nepakuokite į plastikinius maišelius).
4. Gavę prekę ir patvirtinę, kad prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, per 7 darbo dienas pakeisime prekę kita preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus.

PREKĖS REMONTAS

Prekės garantija skaičiuojama nuo įsigijimo datos. Terminas nurodomas pirkimo dokumente t.y. sąskaitoje-faktūroje.

PREKĖS PARUOŠIMAS IR PRISTATYMAS REMONTUI

1. Garantinę prekę remontui galite pristatyti patys į mūsų prekybos vietas, kurios nurodytos mūsų kontaktuose.
Taip pat yra galimybė prekę remontui pristatyti kurjeriu. Jeigu prekė remontui siunčiama kurjeriu, rekomenduojame prieš atiduodant ją saugiai įpakuoti į kartoninę dėžę su paminkštinimais (nepakuoti į plastikinius maišelius). Mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems transportavimo metu dėl netinkamo įpakavimo, garantija negalioja.